wtorek, 9 kwietnia 2013

4?

Cześć! Na początek chcę Was przeprosić za brak rozdziału, który miałam dodać dziś. Był już w połowie napisany, niestety złapało mnie 'zapalenie zatok' i nie jestem w stanie go dokończyć, a nie chcę dodawać czegoś i potem przepraszać za jakość. :c Także kiedy tylko poczuję się lepiej (oby jak najszybciej) postaram się dodać. Mam nadzieję, że się ni pogniewacie. Na chwilę obecną mogę tylko zaproponować w zamian mojego drugiego bloga (klik). Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia! :)

Sam c:

10 komentarzy:

  1. uuu ;( Wracaj szybko do zdrowia. Wiesz, co? To chyba jakiś wirus jest... Ja, mój brat chorzy. Chyba jutro nie pójdę do szkoły. Znowu moja przyjaciółka na antybiotyku, a w klasie było tylko 11 osób, więc coś musi w tym być...
    No więc się lecz i, jak wspominałam wcześniej: wracaj szybko do zdrowia xd Ja na rozdział poczekam ;)
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozchorowałam się w sumie w górach, bo miałam ferie potem przerwę świąteczną i nawet nie poszłam do szkoły, bo od razu wyjeżdżałam w góry i w poniedziałek się już źle czułam, no a dziś byłam u lekarz i pozorny "stan podgorączkowy" zamienił się w zapalenie zatok i antybiotyk :cc dziękuję i Tobie i Twojemu bratu również :)

      Usuń
  2. Moja droga Sam:) Współczuję zapalenia zatok. Od małego mam problemy z zatokami więc rozumiem Cię bardzo dobrze. Nawet operację przeszłam na to cholerstwo, także życzę szybkiego powrotu do zdrowia, trzymaj się cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam tak dziwnie, że nie mogę się nawet przeziębić, bo od razu mam już chore zatoki,a potem uszy, także umieram :ccccccc Dziękuję (:

      Usuń
  3. Ojejku. Nie martw się nami, bo my będziemy czekać. :3 Lepiej zdrowiej szybciutko. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość i zdrowie :) Tak jak wspomniałam jak tylko poczuję się lepiej to dokończę. :)

      Usuń
  4. Nie przepraszaj warto czekać :)
    Zdrowia i jeszcze raz zdrowia ! I weny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wany na Twoim blogu :)

      Usuń
  5. BĘDZIEMY czekać <3
    Zdrowiej :) :*


    Zapraszam na kolejny rozdział, który pojawił się na blogu <3 http://inlifebeautifulthereareonlytimes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły u mnie w zakładce „Nominacje”
    http://distancewasafriendofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

zainteresowani: